ورود / عضویت
تاریخ 1401/04/01 ساعت 12:19

طرح استعدادیابی فوتبال دختران در هرمزگان با شرکت ۱۵۰ فوتبالیست برگزار شد 

طرح استعدادیابی فوتبال دختران در هرمزگان با شرکت ۱۵۰ فوتبالیست برگزار شد  طرح استعدادیابی فوتبال دختران جوان و نوجوان استان هرمزگان با شرکت ۱۵۰ فوتبالیست و با حضور شادی مهینی سرمربی تیم ملی نوجوانان ایران در ورزشگاه خلیج‌فارس بندرعباس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران عصر چهارشنبه با اشاره به استعدادهای خوب فوتبال زنان در استان هرمزگان گفت: این استعدادیابی در ۲ روز برگزار شد که در روز نخست ۷۰ نفر در رده سنی نوجوانان و در روز دوم ۸۰ نفر هم دررده سنی جوانان مورد ارزیابی قرار  رفتند.

شادی مهینی افزود: برای دعوت از بازیکنان به اردوی تیم ملی نوجوانان و جوانان چهار ملاک تکنیک، هوش، ارتباط و سرعت درنطر گرفته شده است. که پس از برگزاری استعدادیابی تعدادی از بین شرکت کنندگان که این ملاک ها داشته به اردوی تیم ملی دعوت می شوند.
وی با اشاره به اینکه نخستین حضور تیم ملی نوجوانان دختر در مسابقه برون مرزی، در ۲۰ مهرماه امسال درکافا تاجیکستان برگزار می شود، بیان داشت: با ۲۰ بازیکن در این مسابقه شرکت خواهیم کرد و در رده جوانان نیز با ۲۰ بازیکن در فروردین ماه سال آینده در مقدماتی بازی های آسیایی شرکت می کنیم.
رییس هیات فوتبال هرمزگان هم حضور سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان در هرمزگان را فرصتی بزرگ برای شناسایی استعدادهای فوتبال دختران عنوان کرد و گفت: این استعدادیابی با حضور خوب دختران استان برگزار شد.
قاسم رنجبریان افزود: رشد و توسعه فوتبال زنان هرمزگان اولویت اساسی هیات است و تلاش می کنیم با حمایت مسوولان و شرکت های صنعتی درغرب بندرعباس زمینه حضور تیم فوتبال زنان استان در لیگ های کشوری را فراهم کنیم.
 رییس کمیته زنان هیات فوتبال استان هرمزگان هم گفت: این استعدادیابی که در بندرعباس برگزار شد، حاصل یک ماه تلاش هیات فوتبال و کمیته زنان بوده که با همکاری هیات های شهرستانی انجام شده است.
 مریم مرادی افزود: پس از فراخوانی و قبل از برگزاری استعدادیابی، در تمام شهرستان های هرمزگان ارزیابی آن انجام شد و کمیته های شهرستانی حضورشان را در استعدادیابی استان اعلام  کردند که امسال حضور شهرستان ها در طرح استعدادیابی استان چشمگیر بود.
مرادی بر حمایت همه جانبه مسوولان و خیران از تیم های ورزشی زنان تاکید کرد و بیان داشت: این امر علاوه بر ایجاد شور و نشاط در بین زنان نقش اساسی در توسعه ورزش وکاهش آسیب های اجتماعی دارد.
وی از خیران و شرکت های صنعتی و واحدهای تولیدی تقاضا کرد از تیم های ورزشی زنان حمایت مالی انجام دهند تا زنان ما در مسابقه های کشور حضوری فعال داشته باشند.
طرح استعدادیابی فوتبال زنان هرمزگان با همکاری فدراسیون فوتبال کشور و هیات فوتبال استان برگزار شد و در این استعداد یابی از تمام شهرستان های تابعه استان حضور داشتند.
 

منبع: irna-84798875



دیدگاه شما
دیدگاه ها